Przejdź do głównej zawartości

Kalendarz na nowy rok

Cześć :)
Rok 2020 rozgościł się już na dobre, a razem z nim nowy kalendarz. Bardzo lubię książkowy kalendarz w rozmiarze a5 w układzie tydzień na dwóch stronach, gdzie mogę zaplanować i rozpisać cały tydzień i w każdym momencie zobaczyć co i kiedy. W związku z tym, że kalendarz używam na co dzień i towarzyszy mi w torebce jego okładka nie może być przestrzenna, a raczej płaska. Nie chcę zwykłego kalendarza, zawsze dodawałam kieszonki, skrytki i kopertki na jakieś zapiski. Ale i tego mi mało, okładka też musi mieć "coś" ode mnie. Na ten rok będzie mi towarzyszyć ponownie z mediowę czarną okładką.
Ciemne wydanie kalendarza mam już sprawdzone i wiem, że w użytkowaniu sprawdza się idealnie.
Okładka została pokryta czarnym gessem, następnie przykleiłam syntetyczne i bawełniane koronki i tasiemki oraz odciski, kulki i kuleczki. Ponownie wszystki pokryłam czarnym gessem, a po wyschnięciu lekko przejechałam białym gessem oraz ukochanymi woskami. Oczywiście tył kalendarza też musi coś mieć, no i ma piękną mandalę.
Na koniec zamontowałam wstązkę na ćwieku do zamykania kalendarza, no bo wiadomo kalendarz "puchnie" w trakcie roku. Strony okładki od wewnątrz ozdobiłam w kieszonki, no bo karteluszki z zapiskami trzeba też mieć pod ręką.





Kalendarz zgłaszam do wyzwania na blogu filigranki "Monochromatycznie" oraz do wyzwania na blogu Art-piaskownica "Struktura/tekstura/faktura".



Edit: Mój kalendarz wygrał!!!!! Moja radość jest bardzo duża.

Komentarze

  1. Piękna praca 🤩 dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszedł przepięknie 😍 w takim cudeńku planowanie to czysta przyjemność 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna praca. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Filigranki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kalendarz:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały notes.Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rocznica ślubu z "Don't forget me"

Hej Mały powrót do kartek w moim pierwszym ulubionym formacie czyli kwadracie. Kartka w pudełku z pięknej kolekcji "Don't forget me" firmy Lemoncraft . Na kartce umieściłam moją ulubioną parę zakochanych turkawek, serwetkę z Craft & You Design , papierowe kwiaty, koronki, gipiurę, elementy do wycinania oraz wstążkę w stylu vintage.   Pracę zgłaszam na wyzwania na grupie 52 Scrapbooking Challenge 2021 w liniach wyciski z masy-liście-wstążki oraz wyciski z masy-kolor-die cuts.  

Album hidden hinge

Witam :) zapraszam dziś na fotorelację z albumu wykonanego metodą hidden hinge. Album wykonany jest na podstawie filmów Kasi z kanału Scrapkate. Album na 5 kart, w każdej jest kieszonka z matą na zdjęcia, ponadto strony posiadają liczne kieszenie z tagami na komentarz i opis, belly band, "inny" wodospad oraz mini albumy wewnętrzny. Album zapakowany został w śliczne pudełko ozdobione rozetką i perełką. Zainteresowanych zapraszam na film: